ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY:
Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki (szczegóły w
regulaminie)
Chcąc dokonać zwrotu należy odesłać do nas wypełniony formularz zwrotu

Wypełniony formularz należy odesłać wraz z oryginałem potwierdzenia zakupu i zwracanym
produktem oraz wszystkimi dołączonymi do zamówienia gratisami na adres:

ANNA KACZMARCZYK PRACOWNIA
Iwanowice Dworskie 27
32-095 Iwanowice

Zwrotom nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zamówienie tzn. wykonane
zgodnie ze wskazówkami kupującego służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (puzzlopoduchy, art. pościelowe, poduszki dekoracyjne z haftem lub aplikacją na indywidualne zamówienie Klienta).

Zwrotom nie podlegają towary, które zostały zniszczone lub zabrudzone w takim stopniu, że
uniemożliwia to ponowne sprzedanie.

REKLAMACJE:
Jeżeli towar jest uszkodzony, niekompletny, konsumentowi przysługuje roszczenie z tytułu
rękojmi czyli odpowiedzialności sprzedawcy za wady fizyczne lub prawne produktu
(szczegóły w regulaminie).
W tym celu wydrukuj i wypełnij nasz formularz reklamacji.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.
Poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania.
W przypadku uznania reklamacji wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy
wadę.
Opłaty związane z przesyłaniem niezgodnego z umową towaru po uznaniu reklamacji ponosi
sprzedawca, o ile klient przesyłając towar, wybierze najtańszą dostępną formę przesyłki.